8 Mart 2011 Salı

Balık kadını

            Yükselen burcu Akrep olan bir Balık kadınıyım ben.Sapına kadar balığım.Her anım, her yanım duygusal ama bir de Akrep var.Bir rivayete göre yükselen burcumuz insanların dışardan bizi algılayışı,kendi burcumuz ise içimizdeki biziz.Benim için bu çok doğru.Beni tanımayanlar ya da yeni tanıyanlar dışımdaki akrebi görür sadece...Akrep sinsi,cadaloz,ukala fenaa bir burçtur.Balıksa kırılgan,hassas,duygusal..Bu ikisi bende eşit şekilde dağılmış.Çok fena görünürüm ama yufka yüreklinin tekiyim.Kimseye kin tutamam,affediciyim ama yeşil ışığı beklerim.Sinyal gelmeden yaklaşmam.Temkinliyim.
               Hayatta çok hatalar yaptım,çok fırsatlar kaçırdım ama herşeyde bir hayır vardır felsefesini benimsedim.Bugüne gelmeme sebep olan şeyler o yaptığım doğrular ve yanlışlar nihayetinde.
En önemlisi sevdiğim adamla evlendim.2005'te üniversitede tanıştım 'billy' ile.Adı billy değil tabi..Şu anda taktım bu ismi kocama:)2009'da nişanlanıp 2010 Temmuz'da evlendik.
               Şu an bambaşka bir şehirdeyiz.Kimsemiz yok burada bir ben bir kocam ama mutluyuz.Birbirimize yetiyoruz çünkü yetmeyi öğrendik.yeri gelince kocam yeri gelince arkadaşım,dostum oldu o benim.Zaten sevdiğim dostlarımın sayısı bir elin parmaklarından bile az ve de istemeden dost kaybetmeye devam ediyorum.Bir kankirella var,uzak da olsak beraberiz online da olsa kalplerimiz bir:)Bir de Nilüş var özlediğimiz anaç arkadaşımızz..Bir de birkaç kişi daha var yok.insanın bazen bir dosta ihtiyacı olmuyor değil,her zaman oluyor tabi ama dost dediğin dost gibi olmalı; kederini, sevincini paylaşmalı eğer paylaşmıyorsa orada ciddi bir problem var demektir..Mesela ben çok yakın arkadaşımın boşanacağını,boşanma davasına birkaç gün kala öğreniyorum.Böyle dostluk olur mu?paylaşım yoksa o dostluğun bağları çoktan bitmiştir;artık kazanılacak birşey yoktur.
            Hayat insana hep güzel şeyler vermiyor tabi ki.Şöyle birşey duymuştum Allah günahları arttığında kuluna üzüntü verirmiş günahları hafiflesin diye.Şu an tek problemim severek yapabileceğim bir işimin olmaması.Allaha şükürler olsun ki sağlığım yerimde,ailemin sağlığı yerinde,sıcacık bir evim var,sevdiğim adamla evliyim.Şükretmek lazım..
             ''İyi değilim.'' demek ne haddimize,şükürler olsun her halimize...
         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder