21 Mart 2011 Pazartesi

Hayırdır inşallaahhh...

Doğum günümden kalan son pasta dilimlerini yerken sizlere birşeyler yazayım istedim; belki canı sıkılan birşeyler okumak isteyen birileri vardır orada diye.
Neyse mobil blog kullanmaya başladım telefonumdan mail atar gibi blog yazısı giriyorum şu an,pek de rahatmış, çok da rahatmış...
Bugün böyle bir gariptim ondan bahsedeyim,ay içimde bir kıpır kıpırlık var yerimde duramıyorum,evde bir sürü iş var yapılacak ama canım onlarla uğraşmak istemiyor(vallahi mutfakta birsürü tencer kap kacak,yani makineye sığmayan şeyler yıkanmayı bekliyor ama ben hiç mi hiç oralı değilim şu an mesela)..
Neye başlasam sıkılıyorum..ALES'e başvurdum mesela azıcık test çözeyim diyorum iki soru çözüp sıkılıyorum..Azıcık nete bakaym diyorum iki dakka birseyler okuyorum sıkılıyorum.TV'de bir film buluyorum izliyeyim diyorum,sıkılıyorum..
içimde böyle garip bir canlılık var,yerimde duramıyorum ama birsey de yapamıyorum;sanki böyle beklediğim çok önemli birşey var ve sabırsızlanıyorum beklerken gibi bir haldeyim...
Öyle kesin beklediğim birsey de yok halbuki...Yani çok beklediğim şey var aslında ama bu başka..Sanki haber bekliyormuşum gibi..
Allahım inşallah hayırlı bir haber alırım bir yerlerden en kısa zamanda..Hakkımda hayırlısını ver yarabbim..ve bana verdiğin herşey için şükürler olsun bir kez daha...

Nokia telefonumdan gönderildi

1 yorum:

  1. ayy şekerim ne demiş büyüklerimiz : ağzını hayıra, totonu bayıra aç :P güzel şeyler olacakkkk ben anladım ^_^

    YanıtlaSil