3 Nisan 2011 Pazar

Hava ayaz mı ayaz...

Hava soğuk, bahar gelmiş olmasına rağmen sanki kış..vee ben yine bir boğaz enfeksiyonuna yakalanmış durumdayım.Evde ıhlamur, kitaplar, filmler, diziler takılıyoruz aşkımla...Aşkım yeni aldığı Crysis 2 oyununa takılırken ben de birseyler yazayım istedim..
Aşkımla şimdi tvdeki şu salakça gizli insan yüzünü bulun salaklığına takıldık ama 1 dk geçmeden buldum.Dikkat konusunda süperimdir.Öhö öhö...
İnsan neden elindeyken hiçbir şeyin kıymetini bilmiyor?Mesela ben şu anda çalışmıyorum, herşey içln vaktim bol.Spor için,kendim için..Rahat rahat oturup bütün gün istediğim kitabı okuyup, istediğim filmi diziyi izleyebilirim.Saatlerce alışveriş yapabilirim.Sabah programlarına takılıp hiçbir şey düşünmeden eğlenebilirim..insan işe başlayınca bunları çok arıyor, zira hiçbir şeye zamanı olmuyor.boş vakitlerinde sadece dinlenmek istiyor..
Herşeyde böyle insanoğlu nankör, kıymetbilmez..
Çalışmıyorken yapmayı istediğim şeylerin başında Kur'an ı türkçe mealini okumak.Kitabımız var ve orada ne yazıyor bilmiyoruz.Bunu düşündükçe hep vicdan azabı duymuşumdur.Onca ders kitabı, roman, hikaye okudum ama kuranı okumadım..Şimdi okuyorum, allah kısmet ederse bitiririm yakında inşallahh.Arapça okumuştur çoğu insan kuranı ama önemli olan anlamak bence..Anlayarak okumak....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder